In detail
#(Online) Event
Sanoma zocht naar een manier om Beauty te upgraden binnen het event. Wij benaderden ons netwerk en wisten topleveranciers te enthousiasmeren voor een hoogwaardig en uitnodigend Beauty Plein.
Het compacte plein kreeg een ware facelift. Dat gaf de bezoekers het luxe gevoel van verwennerij dat je ervaart bij een bezoek aan de schoonheidsspecialiste. En de betrokken leveranciers kwamen op deze manier optimaal tot hun recht.
Voor zowel Sanoma als de exposanten waren wij het aanspreekpunt. Dat maakte dat we snel konden schakelen: binnen een maand na het eerste contact met onze opdrachtgever was het Beauty Plein nieuwe stijl een feit.
Zowel bij de opbouw als tijdens de beurs zelf was er continu iemand van ons aanwezig om bij te springen waar nodig. Zo zorgden we ervoor dat alles soepel verliep voor zowel Sanoma als de leveranciers.
Maak verbinding met MGen!
Of het nu om een productlancering, een personeelsfeest of een award show gaat: doel treffen met een event kun je pas als je dat doel helder voor ogen hebt. Vanuit dit marketingprincipe gaan wij aan de slag en zetten we alles op alles om de bezoekers in het hart te raken.
Interessante presentaties, aandachtige bezoekers en volop gelegenheid om te netwerken. Het lijkt zo eenvoudig, maar het luistert zo nauw. Door bij de ontvangst, de catering en de aankleding geen detail uit het oog te verliezen zorgen wij ervoor dat de interactie tussen de deelnemers tijdens jouw congres optimaal is.
Van de eerste uitnodiging tot een persoonlijk presentje na afloop - met een vakkundig oog voor detail maken wij van een beurs een succesvolle totaalbeleving. Van beursorganisatie tot exposanten en standbouwers: door alle spelers op alle niveaus te ontzorgen, creëren we de juiste ambiance.