In detail
#Live
Schuif de bureaus aan de kant en maak ruimte voor het leukste pop-up feestje van de decembermaand. De walking dinner show. Een energieke en afwisselende culinaire verrassing. Verschillende hapjes zullen de revue passeren en afgewisseld worden met leuke optredens en dat allemaal in een waanzinnige uitbundige Kerstsfeer.
Neem contact opDe avond wordt niet alleen gekenmerkt door het heerlijke eten, maar ook door een spectaculair entertainmentprogramma. Terwijl je geniet van je hapjes en drankjes, zul je worden verrast door optredens van getalenteerde dansers, zangers en andere artiesten. Deze artiesten zullen tussen de bedrijven door een ademloze show geven. En surprise: in het bedienend personeel zitten ook enkele dansers en zangers! Tussen de bedrijven door geven zij acte de présence. En heb je al een locatie en of de catering geregeld? Geen probleem. Het entertainment incl de styling is los te boeken van de catering.
Naast de verrukkelijke hapjes die rondgedragen worden, zijn er ook enkele buffetten en drankuitgiftepunten beschikbaar. Hier kun je genieten van een breder assortiment aan gerechten en drankjes, zodat je jezelf kunt verwennen met jouw favorieten. Van hartige lekkernijen tot zoete verleidingen, er is voor elk wat wils. In totaal zijn er 5 tot 7 verschillende hapjes die worden uitgeserveerd.
Walking dinner show bevorderd de interactie en de teamgeest. Collega’s en relaties kunnen in een ongedwongen sfeer met elkaar mengen. De teamgeest wordt versterkt en men leert elkaar beter kennen.
Maak verbinding met MGen!
Of het nu om een productlancering, een personeelsfeest of een award show gaat: doel treffen met een event kun je pas als je dat doel helder voor ogen hebt. Vanuit dit marketingprincipe gaan wij aan de slag en zetten we alles op alles om de bezoekers in het hart te raken.
Interessante presentaties, aandachtige bezoekers en volop gelegenheid om te netwerken. Het lijkt zo eenvoudig, maar het luistert zo nauw. Door bij de ontvangst, de catering en de aankleding geen detail uit het oog te verliezen zorgen wij ervoor dat de interactie tussen de deelnemers tijdens jouw congres optimaal is.
Van de eerste uitnodiging tot een persoonlijk presentje na afloop - met een vakkundig oog voor detail maken wij van een beurs een succesvolle totaalbeleving. Van beursorganisatie tot exposanten en standbouwers: door alle spelers op alle niveaus te ontzorgen, creëren we de juiste ambiance.